• חדש
מתנות לגברים אבא בעל, יום אבות יום הולדת מתנות רעיונות מבת בן אשתו, מארגן תחנת עגינה טלפוני, מתנות סיום ליום השנה, מארגני שולחן טלפונים.

מתנות לגברים אבא בעל, יום אבות יום הולדת מתנות רעיונות מבת בן אשתו, מארגן תחנת עגינה טלפוני, מתנות סיום ליום השנה, מארגני שולחן טלפונים.

דירוגי הקונים:
ILS 3.33

כמות
בחנות.

בנייה יציבה ועמידה : עם הבנייה החזקה והעמידה שלה, לא תצטרך לדאוג שהמארגן הזה יתפרק או ישבר בקלות. נפרד לשולחן העבודה העמוס לנצח ותן לאיש המיוחד בחייכם מתנה מגניבה ומעשית!.מתנה מושלמת לגברים : מחפש את יום האב המושלם או כל מתנה לאירועים לגברים בחייך? אל תסתכל רחוק יותר מתחנת העגינה הטלפונית הרב -פונקציונלית שלנו! מארגן עץ מוצק מסוגנן ועמיד בעבודת יד יפתיע את אביך, בעלך, בן, אח, חבר, חבר, מורה, עמית לעבודה או בוס!. תחנת העגינה הטלפונית הזו היא לא רק מסוגננת אלא גם ידידותית לסביבה, עמידה ומתחדשת. הזמינו אתכם עוד היום והפתיעו את האיש המיוחד בחייכם עם מתנה שהוא יאהב וישתמש בהם במשך שנים רבות!. המשטח מלוטש בצורה חלקה ומכוסה בגימור עמיד, ומבטיח שהוא יימשך שנים רבות. הסגנונות הקלאסיים והמודרניים שלה יתאימו בצורה חלקה לכל תפאורה, מה שהופך אותה למתנה המושלמת לכל אדם בחייכם שמעריכים גם את התפקוד והן מתפקדות. בנוסף, קל להרכיב עם מדריך ההתקנה הכלול שלנו. עיצוב לכל חדר : עם העיצוב הרב -פונקציונלי שלו, לארגן זה יש תאים לטלפון סלולרי, שעון, מפתחות, משקפיים, צמידים, ארנקים, מטבעות, מעקב כושר, תכשיטים ועוד. הוא בנוי להחזיק מעמד ולעמוד בשימוש יומיומי, מה שהופך אותו להשקעה נהדרת עבור כל גברים שרוצים לשמור על יסודותיו מסודרים. תוספת מסוגננת לכל תפאורה : תחנת העגינה לטלפון זו אינה רק פונקציונלית, אלא גם מוסיפה נגיעה של סגנון לכל חדר.

אודות המוצר

מבצעים דומים

מעמד טבליות אלומיניום זרוע ארוכה, עמדת אייפד מתקפלת מתכווננת עם מחזיק הרכבה על מהדק אייפון 360 מעלות, מתאימה 4-13 טאבלט תצוגה/טלפונים/קורא

ILS 24.99

בדוק וודא כי אורך או רוחב הטבלט שלך נמצא בטווח הרחבת מחזיק הסוגר (4 התקנה קלה מגיעה עם 2 חלקים בלבד, מעמד ז�

מידע על חדשות

ההנחות וההצעות הטובות ביותר עבור המבקרים שלנו. אתם מוזמנים לקבל את כל ההצעות החדשות לפני כולם.