• חדש
Synerlogic Windows PC PCERTERTY מקלדת מקלדת קיצור מקשים מדבקת ויניל, למינציה, דבק ללא חסידות, עבור כל מחשב נייד למחשב או שולחן עבודה SM:

Synerlogic Windows PC PCERTERTY מקלדת מקלדת קיצור מקשים מדבקת ויניל, למינציה, דבק ללא חסידות, עבור כל מחשב נייד למחשב או שולחן עבודה SM:

דירוגי הקונים:
ILS 5.95

כמות
בחנות.

בין אם לשימוש עסקי או אישי, תוכל לנווט בקלות ולהפעיל את המחשב שלך כך שתוכל לעבוד מהר וחכם יותר. זה מושלם למתחילים שרוצים ללמוד כיצד להשתמש במחשב הנייד שלהם ולחסוך זמן על ידי קיצור הדרך של Windows Konty בהישג יד. אתה תשתמש במחשב Windows שלך כמו מקצוען עם מדבקת קיצור הדרך של Synerlogic Windows.5" ומתוכננת להתאים 14 "ומחשבים ניידים קטנים יותר. ערבות איכות ✔️ - אנו עומדים מאחורי המוצר שלנו! זה מיוצר עם ויניל עמיד ובעלי איכות גבוהה והעיצוב המקצועי מעניק למדבקות שלנו מראה OEM. ? ✔️ Windows 10 ו- 11 - מדבקת Windows Synerlogic מיועדת ל- Windows 10, אך האם היא מוכנה לדור הבא של Windows 11 שיוצא בקרוב? כן! הצוות שלנו כבר בדק את כל קיצורי הדרך במחשב Windows 11!.? למד בקלות קיצורי דרך חדשים ותמיד להיות מסוגל לחפש במהירות פקודות ללא צורך "לגוגל". הוא מכיל רשימה של קיצורי דרך לכל מחשב נייד או שולחן עבודה שמריץ את Windows OS 10, ומתאים בקלות בפינה התחתונה של המחשב הנייד שלך, כך שתוכל להביט במהירות ולקרוא אותו. כל הזכויות שמורות. זה מושלם לכל גיל או מיומנות, סטודנטים או קשישים, בבית או במשרד. Aredy for Windows 11 הוא מייצר מתנה מושלמת ❣פט זכויות יוצרים © 2021 תכנון וייצור מאת Synerlogic Electronics, Bay City, MI, San Diego, CA ו- Boca Raton, FL, ארצות הברית.

אודות המוצר

מבצעים דומים

מידע על חדשות

ההנחות וההצעות הטובות ביותר עבור המבקרים שלנו. אתם מוזמנים לקבל את כל ההצעות החדשות לפני כולם.