• חדש
סט מדבקות 2x - לפני זמן רב בגלקסיה - לטבלאות טלפונים סלולריים של טלפון.

סט מדבקות 2x - לפני זמן רב בגלקסיה - לטבלאות טלפונים סלולריים של טלפון.

דירוגי הקונים:
ILS 2.33

כמות
בחנות.

2 מדבקות מודפסות באיכות גבוהה, עובי 5 מיליון. Premium Orajet 3651 מדיה מודפסת ודיו לטקס HP. למינציה לעמידות מקסימאלית, שריטות והתנגדות דהייה. סט של 2 מדבקות שלא יקרעו או קרע. מדבקות מודדות 1.56 "x 1.56" עבור אחיזות טלפון סטנדרטיות. 2 מדבקות מודפסות באיכות גבוהה, עובי 5 מיליון. Premium Orajet 3651 מדיה מודפסת ודיו לטקס HP. למינציה לעמידות מקסימאלית, שריטות והתנגדות דהייה. סט של 2 מדבקות שלא יקרעו או קרע. מדבקות מודדות 1.56 "x 1.56" עבור אחיזות טלפון סטנדרטיות. מדבקות אחיזת טלפון אלה משפרות את מראה האחיזה של הטלפון שלך, כך שתוכל להחזיק, לעטוף, לאחוז ולהטעות בסגנון! מדבקות אחיזת טלפון אלה מיוצרות ממדיות מודפסות Premium Orajet 3651, שמורים עם סרט למינציה של אורגואר. מדבקות אלה בעובי 5 מיליליות והן עמידות בפני שריטות, דהייה ודמעה. אלה לא המדבקות הזולות והרופפות שראית. אתה יכול לכסות את אחיזת הטלפון הקיימת שלך, בין אם ריק או לא. למדבקות אלה יש דבק מבוסס ממס איכותי שיימשך זמן רב.

אודות המוצר

מבצעים דומים

מתנות לגברים אבא בעל, יום אבות יום הולדת מתנות רעיונות מבת בן אשתו, מארגן תחנת עגינה טלפוני, מתנות סיום ליום השנה, מארגני שולחן טלפונים.

ILS 3.33

בנייה יציבה ועמידה : עם הבנייה החזקה והעמידה שלה, לא תצטרך לדאוג שהמארגן הזה יתפרק או ישבר בקלות נפרד לשו�

מעמד טבליות אלומיניום זרוע ארוכה, עמדת אייפד מתקפלת מתכווננת עם מחזיק הרכבה על מהדק אייפון 360 מעלות, מתאימה 4-13 טאבלט תצוגה/טלפונים/קורא

ILS 24.99

בדוק וודא כי אורך או רוחב הטבלט שלך נמצא בטווח הרחבת מחזיק הסוגר (4 התקנה קלה מגיעה עם 2 חלקים בלבד, מעמד ז�

מידע על חדשות

ההנחות וההצעות הטובות ביותר עבור המבקרים שלנו. אתם מוזמנים לקבל את כל ההצעות החדשות לפני כולם.