• חדש
Havercamp זה איילה! עיצוב מקלחת לתינוקות! חגגו תינוקת בסגנון עם באנר אחד, 24 בחירות קאפקייקס, 16 הזמנות, 6 בלוני צבי, פנס נייר אחד ומרכז.

Havercamp זה איילה! עיצוב מקלחת לתינוקות! חגגו תינוקת בסגנון עם באנר אחד, 24 בחירות קאפקייקס, 16 הזמנות, 6 בלוני צבי, פנס נייר אחד ומרכז.

דירוגי הקונים:
ILS 30.00

כמות
בחנות.

ערבות 100% : קנו ללא סיכון בידיעה שנכבד החזר מחיר מלא אם אינכם מרוצים מערכות המקלחת לתינוקות שלנו. 6 12 אינץ 'בלוני צבי לטקס בצבע חום, ורוד וורוד בהיר עם איילים שונים המודפסים משני הצדדים (מנפחים עם הליום או אוויר). קל להרכיב קישוטים למקלחת לתינוקות.כל מה שאתה צריך למקלחת התינוקת הטובה ביותר של CAMO אי פעם. קישוטים למקלחת לתינוקות החמודים ביותר למשפחת ציד : קישוטים ייחודיים לתינוקות חדשים לאוהבי חוץ יהפכו את המרחב שלך לסצנת מסיבות מהנה ליום מיוחד בלתי נשכח. כל מה שאתה צריך למקלחת התינוקת הטובה ביותר של CAMO אי פעם. פנס : בחירות מסיבות נייר- מושלמות לקאפקייקס עליונים או כריכי מסיבה, 1 פנס נייר קאם גדול (12 אינץ '). קישוטים למקלחת לתינוקות החמודים ביותר למשפחת ציד : קישוטים ייחודיים לתינוקות חדשים לאוהבי חוץ יהפכו את המרחב שלך לסצנת מסיבות מהנה ליום מיוחד בלתי נשכח. 1 קישור באנר ו -16 הזמנות : נייר מלאי כרטיסים כבד המציין "זה איילה!" עם עגלת תינוקות של CAMO באמצע (לא קטנטן - אותיות גבוהות בגודל 7 אינץ '!), 16 הזמנות למסיבת קאם ורודה עם מילוי הפרט הריק בפנים ומעטפות ורודות. 24 בחירות מסיבות & 1 lg. עיצוב מקלחת לתינוקות בסט-א-אחד כדי לעזור לכם ליצור תפאורה שיקית ותוססת כדי להרשים את האורחים שלכם בהזדמנות : מקלחת לתינוקות של קאם ורוד, קישוט חדר בית חולים. באנר הוא מראש. קל להרכיב קישוטים למקלחת לתינוקות. 1 קישור באנר ו -16 הזמנות : נייר מלאי כרטיסים כבד המציין "זה איילה!" עם עגלת תינוקות של CAMO באמצע (לא קטנטן - אותיות גבוהות בגודל 7 אינץ '!), 16 הזמנות למסיבת קאם ורודה עם מילוי הפרט הריק בפנים ומעטפות ורודות.

אודות המוצר

מבצעים דומים

תפאורת יום הולדת 60 מאושר בלוני בלוני קריסטל נצנצים כוכבים קונפטי קישוטי עיצוב נושאים לגברים נשים מסיבת יום הולדת 60 לחיים למסיבה של שנה

ILS 10.99

מורכב מראש : אתה רק צריך לפתוח אותו ולקשט עכשיו! מושלם למסיבה שלך, לעיצוב חדרים, באנרים שולחן עוגה, שטיחים,

נובבאוב היא האמינה שהיא יכולה, כך שהיא עשתה באנר 2023 סיום סיום גליטר גרלנד קישוטי מסיבות באנר לבנות קולג 'שחור נצנצים כובע רווקים ומסיבות

ILS 12.97

החבילה כוללת : הבאנר הוא זהב "שהיא יכולה אז היא עשתה" כרזה "מורכבת מתבניות וטקסט והבאנר האחרון מורכב מכובע

מידע על חדשות

ההנחות וההצעות הטובות ביותר עבור המבקרים שלנו. אתם מוזמנים לקבל את כל ההצעות החדשות לפני כולם.