• חדש
נייד לחיות מחמד תרמיל קטן כיס עיצוב לנשימה רשת משלוח נשימה עמיד בטיחות חבל חתול תיק,ירוק

נייד לחיות מחמד תרמיל קטן כיס עיצוב לנשימה רשת משלוח נשימה עמיד בטיחות חבל חתול תיק,ירוק

דירוגי הקונים:
ILS 1.00

כמות
בחנות.

התמיכה שלך היא המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו; אם יש לך שאלות, אתה יכול לשלוח לנו ואנו נשמח לעזור לך. בטיחות חבל נועד בתיק כדי למנוע חיות המחמד שלכם לברוח ולתת לך יותר שקט נפשי. נוח לפרק ולשטוף, חזק ועמיד, נותן חיות מחמד יותר היגייני חלל. זה מאפשר לבעלי שלהם חמוד חיות מחמד כדי יש יותר הרפתקאות יחד, וחשוב יותר, זה הוא גם אבזר תמונה נהדר שיכול לקחת מעניין תמונות עבור יומי שיתוף. [פרטים] : את תיק יש ויניל לנשימה רשת, כך חיית המחמד שלך יכול לנשום באופן חופשי.[עומס נושאות] : את כלב מנשא תוכנן במיוחד כדי לשאת קטן כלבים/חתולים., לשחרר את הידיים שלך מה שהופך אותו קל יותר לך לנסוע עם חיות המחמד שלכם. ייתכן שיש 1-2 סנטימטר סטייה במדידה ידנית. תיאור : נייד לחיות מחמד תרמילהקדמי/חזרה יכול להתבצע בחזרה, לא משנה כמה חזרה הוא כל כך אופנתיחתולים/כלבים יכול לשמש, חתולים וכלבים יכול לשמש בתוך 8 חתוליםכיס קטן עיצוב, יכול להחזיק טלפונים ניידים, מפתחות, שקיות אשפה ופריטים קטנים אחריםאת תיק יש פי. המוצר נלקח בעין, וייתכנו סטייה כרומטית קלה. אנו ממליצים בחום על כלבים וחתולים בטווח של 8 קילוגרם (כלבים גדולים יותר עשויים להביא משקל רב מדי לבעלים). [ליהנות נסיעות] : זה תרמיל הוא אור ונייד. אתה יכול להשתמש בו כדי להביא קטן כלב או חתול לרכב על אופניים, טיול, מחנה, ללכת לטיול או לפגוש חברים. [נקי] : את הרגיש כרית הוא להסרה בתחתית, והתיק הוא לא קל להיות מעוות.

אודות המוצר

Name:
Canvas shoulder bag
Made of:
Cotton
Size:
50*19*60cm (suitable for cats and dogs within 8 kg)
Features:
Breathable and not stuffy, free hands.
ps:
1. The product is taken in kind, and there may be slight chromatic aberration.:
2. There may be 1-2cm deviation in manual measurement.:
Your support is our greatest motivation; if you have any questions, you can email us and we will be happy to help you. :

מבצעים דומים

חיתול תיק תרמיל, גדול יוניסקס תינוק שקיות עבור בני בנות, עמיד למים נסיעות חזרה חבילה עם חיתול פאוץ, רחיץ שינוי כרית, מוצץ מקרה עגלת רצועות

ILS 3.33

נהדר לאחסון בגדים להחלפה, חטיפים, איפור, וכו' חומר חיצוני עמיד במים ובטנה פנימית ניתנת לניגוב כלול 3 כיסים

מידע על חדשות

ההנחות וההצעות הטובות ביותר עבור המבקרים שלנו. אתם מוזמנים לקבל את כל ההצעות החדשות לפני כולם.