• חדש
מתאם גברי USB-C ל- USB 3.0 תואם את Samsung SM-G986Uzkexaa Multi Multi המרת פונקציות הוסף כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

מתאם גברי USB-C ל- USB 3.0 תואם את Samsung SM-G986Uzkexaa Multi Multi המרת פונקציות הוסף כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

דירוגי הקונים:
ILS 1.67

כמות
בחנות.

זה מאפשר לך לחבר טלפונים, טבליות, פלאש מונע, עכבר, רכזות ויציאות USB אחרות. מתאם זה לא יכול להעביר אותות וידאו כלשהם. ? קיום 2 עוזר תמיד לשמור על אחד זמין מכיוון שהוא מעוצב קל לסחוב אותו ולהדביק על המכשירים. סופר קטן כדי לדבוק ב- USB יציאות כל הזמן. ? אנא צוין : איננו ממליצים לרכוש מתאם זה למטען Magsafe אלא אם כן מתאם הכוח שלך מספק כוח מלא של 25 וואט ומעלה. לדוגמה, אינך יכול להשתמש בו כדי לחבר מתאם USB C למתאם HDMI. סופר קטן כדי לדבוק ב- USB יציאות כל הזמן. פשוט לחבר ולעבוד. ? קיום 2 עוזר תמיד לשמור על אחד זמין מכיוון שהוא מעוצב קל לסחוב אותו ולהדביק על המכשירים.0 מקצועי מסוג A ל- USB TYPEC או מתאם מסירת PD/כוח התואם ל- SMSUNG SM-G986 UZKEXAA ישיר על ערכת כבל בקר חיבור GO מאפשרת לך להשתמש בכבלי ה- USB-C או PD שלך עם כל מטען USB או מחשב נייד/ נמל כמו רגיל! (2 חבילה) באה אתה ישיר מהיצרן כדי שנוכל לספק לך פריט איכותי של 100% ! מה שאנחנו אוהבים בזה הוא שהוא כולל מעגלי תקע ומשחק בהתאמה אישית, חבר אותו, זה עובד! ✅ ספציפי : ● לשחרר את נתוני ה- USB המלאים וטעינה של כוח (ללא HDMI, תמיכה בווידיאו VGA) של הטלפון שלך על ידי מתן לו גישה לאותם ציוד היקפי USB שהופכים את המכשירים שלך לשימוש קל יותר! ● תואם למקלדות, עכברים, כונני פלאש, בקרי משחק , כמעט כל מכשיר USB שמוגדר ל- USB-C או PD ● כבל 4 אינץ 'מקורי סטנדרטי שמבטיח את התוצאות הטובות ביותר תוך הקלה על הגישה טעינה.

אודות המוצר

מבצעים דומים

מידע על חדשות

ההנחות וההצעות הטובות ביותר עבור המבקרים שלנו. אתם מוזמנים לקבל את כל ההצעות החדשות לפני כולם.