• חדש
מתאם OTG USB-C 3.0 תואם ל- Xiaomi Redmi Note 11e שלך ​​לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש, כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

מתאם OTG USB-C 3.0 תואם ל- Xiaomi Redmi Note 11e שלך ​​לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש, כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

דירוגי הקונים:
ILS 3.33

כמות
בחנות.

עיצוב נטול סבך : עיצוב נטול סבך, כבל USB 3.0 Super Speed ​​Data העברת העברת 5 ג'יגה -ביט לשנייה, 10x מהיר יותר מ- USB 2. ● שקול להשיג אחד לבית, למשרד ולנסיעות כך שתמיד תהיה קרובה לטעינה מהירה. ניילון ניילון עמיד ABS ⭐ : עשוי סגסוגות פלסטיק עמידות של ABS, הנדסה חדשנית מבטיחה עמידות ותוחלת חיים ארוכה. מה שנכלל ⭐ : בתנאי שמתאם USB C OTG זה עם אחריות של 12 חודשים ושירות לקוחות 24/7, אם יש לך שאלות, אנו נפתור תואם לבעיה שלך תוך 24 שעות. העבר קבצים, סרטי HD ושירים למכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות. כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך. תואם לכל מכשירי USB C. Usb on-the-to⭐ : חבר ותואם ל- Xiaomi Redmi Note 11e עם ציוד היקפי מחשב, כגון כונן פלאש, מקלדת, רכזת, עכבר ועוד, הופך את מכשירי ה- USB-C שלך לתואמים לכונני USB וכל התקני USB אחרים התומכים ב- USB תוך כדי תנועה.0 זה אמין בהרבה מאחרים בטווח המחירים שלו. תואם לכל מכשירי USB C. ● לספק כוח לציוד היקפי USB כך שה- הסוללה של הטלפון או הטאבלט החכמים של אנדרואיד שלך לא תתנקז כל כך מהר כמו כבל OTG רגיל של אחרים. העבר קבצים, סרטי HD ושירים למכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות. כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך.0 Super Speed ​​Transfer⭐ : USB 3.0 Super Speed ​​Data העברת העברת 5 ג'יגה -ביט לשנייה, 10x מהיר יותר מ- USB 2.

אודות המוצר

מבצעים דומים

מידע על חדשות

ההנחות וההצעות הטובות ביותר עבור המבקרים שלנו. אתם מוזמנים לקבל את כל ההצעות החדשות לפני כולם.